EMTÉ volgens onderzoek klantvriendelijkste supermarkt

EMTÉ is de klantvriendelijkste supermarkt van Nederland volgens het landelijk onderzoek van MarketResponse. De uitslag van het onderzoek werd gisteren in Leusden bekend gemaakt.

Voortdurend gewerkt
EMTÉ is trots op de prijs. Johan van Heerebeek, commercieel directeur: “Dit komt niet uit de lucht vallen. In al onze winkels wordt voortdurend gewerkt aan het verbeteren van de klantvriendelijkheid. Deze prijs is een prachtige erkenning voor de inspanningen van alle medewerkers. Zéker wanneer het de beoordeling van de klant is!”

Kees Kiestra, operationeel directeur had de prijs nú nog niet verwacht, want het onderzoek is landelijk en Emté is maar in de helft van Nederland aanwezig. ”Dan moet je ten opzichte van de landelijke ketens dus dubbel-goed scoren om überhaupt genomineerd te worden, laat staan een prijs te winnen. Dat maakt de prijs voor ons nog waardevoller en geeft aan dat we op de goede weg zijn.”

Onderzoek
MarketResponse hield een representatief onderzoek onder ruim 2.500 Nederlanders. Zij zijn gevraagd naar een positieve, klantvriendelijke ervaring in het afgelopen jaar en welk bedrijf zij het meest klantvriendelijk vinden. Vervolgens werden de genoemde bedrijven op 5 klantvriendelijkheidscriteria beoordeeld. Uit het onderzoek kwam een lijst van ruim 200 beoordeelde bedrijven voort, waarvan de beste 10 genomineerd werden. Daarbij gold als voorwaarde dat ten minste 4% van alle ondervraagden een oordeel gegeven heeft.

Bron: Kliknieuws

Lees ook:Supermarkten strijden om klantvriendelijkheid
Lees ook:A-merken kelderen in prijs
Lees ook:Sint pint ruim 50 miljoen keer
Lees ook:Slechte vooruitzichten voor A-merken
Lees ook:Prijzen vergelijken in de supermarkt

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.