C1000 geeft het goede voorbeeld

Ik heb het niet zo met c1000. Vooral omdat de prijs van de producten niet in verhouding staat met de kwaliteit van de producten. Met hun laatste actie maken ze wat mij betreft weer een hoop goed.

De supermarkt stopt namelijk met de verkoop van blank kalfsvlees. Dit vlees wordt blank omdat de beestjes expres ijzerarm voer krijgen en bloedarmoede ontwikkelen. Ook Dirk, Bas en Digros hebben aangegeven per januari te stoppen met de verkoop van het vlees.

Wakker Dier voert actie tegen de verkoop van het blanke kalfsvlees. De organisatie heeft daarom een radiospot gelanceerd waarin Albert Heijn wordt bekritiseerd om de verkoop van het vlees. Ik neem aan dat AH niet lang achter kan blijven en het beleid zal aanpassen.

Bron: Distrifood

Lees ook:Albert Heijn in overleg met Wakker Dier
Lees ook:Actie tegen blank kalfsvlees mogelijk hervat
Lees ook:Kiloknaller nieuw doelwit van Wakker Dier
Lees ook:Blank kalfsvlees gaat eruit
Lees ook:Wakker Dier verplicht om de tafel

3 reacties op “C1000 geeft het goede voorbeeld

  1. Rob

    Leg maar eens een schnitzel van de C1000 in de pan. Je krijgt hem niet eens bruin gebakken door de grote hoeveelheid water die het vlees afgeeft. Op deze manier kan iedereen stunten met vleesprijzen!

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.