Kassabon per email

Ik zie er niet echt het nut van in om via email mijn kassabon te ontvangen. Als ik er al naar kijk, is dat 2 seconden nadat ik heb afgerekend en daarna kan de hele kassabon me gestolen worden.  

Albert Heijn vond het toch een experiment waard. De keten is in twee winkels met een test gestart, waarbij klanten de gegevens op de kassabon kunnen ontvangen per e-mail. De test wordt uitgevoerd in een AH to go en een wijkwinkel. Dat zegt woordvoerster Wenda Buining van Albert Heijn tegen Distrifood.nl. ‘Klanten kunnen hun e-mail koppelen aan de bonuskaart en ontvangen zodoende de gegevens per mail thuis op de computer.’ De pilot wordt waarschijnlijk geëvalueerd in het najaar.

Gedurende dezelfde periode zullen er ook geen kassabonnen in de winkels worden uitgedraaid, wanneer de klant daar geen behoefte aan heeft. ‘We vragen aan de klant of ze wel of geen bon willen hebben. Hoeven ze er geen, printen we de bon ook niet uit.

Lees ook:Hoe werkt de nieuwe bonuskaart van AH?
Lees ook:AH-bonuskaart verzamelde toch persoonlijke gegevens
Lees ook:Win een Miele afwasmachine bij Lidl
Lees ook:Trouwe klanten leveren niks op
Lees ook:Voetbalfans opgelet

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.