Prijsimago AH beter dan ooit

Het prijsimago van Albert Heijn is nog nooit zo goed geweest als in deze maand. Het bedrijf heeft dan ook flink geinvesteerd in het beeld dat naar buiten gepresenteerd wordt. HOOFDDORP-AH-SUPERMARKT

Dat blijkt uit het Kerstrapport van GfK Panelservices, gepresenteerd door Foodmagazine. De waardering van de klant voor de prijzen van AH verschilt nog maar 4 procent van de gemiddelde waardering bij de rest van de Nederlandse supermarkten. Het prijsimago van de marktleider bereikte zijn dieptepunt aan het eind van 2003, toen de waardering voor het prijspeil maar liefst 18 procent lager was dan de waardering voor alle andere supermarkten.

Bron: Distrifood

Lees ook:Omzetgroei supermarkten minder dan 1%
Lees ook:AH één van meest innovatieve supers
Lees ook:Paasomzet valt tegen
Lees ook:AH XL wint ook Kerstrapport
Lees ook:AH neemt positie in

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.