Philips is weer lekker bezig met senseo

Eerst was het nieuws dat mensen hun Senseo’s niet inleverden. Nu klagen consumenten juist dat het hele proces véél te lang duurt. Philips heeft klantvriendelijk zijn blijkbaar nog niet helemaal door.

Philips laat veel consumenten al weken wachten op de doos waarin zij hun Senseo moeten opsturen, zodat deze gerepareerd kan worden. Onder meer op de website van Vara’s Kassa klagen tientallen mensen over de recall. Philips heeft begrip voor de boosheid van de klanten, laat woordvoerder Drent weten. ‘Maar dit is zo’n grote operatie dat het helaas niet anders kan.’

Drent weet niet hoe lang het nog duurt voordat iedereen er een heeft ontvangen. Wel is het streven dat de Senseo’s na afgifte binnen 8 dagen weer zijn huisbezorgd. Gezien het aantal klachten is dit niet haalbaar gebleken, lijkt me. Er komt dan een gedachte bij me naar boven: ‘Nespresso. What else?’

Lees ook:Senseo-recall opeens toch groot succes
Lees ook:Senseo problemen bekend
Lees ook:Philips ontdekt explosieve Senseo’s
Lees ook:Espresso volgt Senseo op
Lees ook:Win een Senseo!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.