Jamin gaat op de schop

Jamin verkoopt heerlijk softijs. De rest van de inhoud van de winkel heb ik eigenlijk nog nooit verder in detail bekeken omdat ik niet zo'n 'snoepmens' ben. Het kan natuurlijk ook dat het hele marketingconcept van Jamin niet ideaal is, waardoor ik als consument ook niet wordt gestimuleerd om eens te kijken of er nog wat lekkers voor mij te krijgen is.

Misschien laten teveel mensen het assortiment van Jamin links liggen en gaat de winkel daarom in de restyling. In 2 winkels in Zwolle en Geleen is vanaf vandaag de Jamin in nieuwe stijl te zien.

In deze filialen zullen diverse dingen getest worden: een nieuw logo, kleuren en winkelmaterialen. Daarnaast wil Jamin ook een verkoopsysteem voor noten testen en wordt er in de zomer een nieuw systeem voor de verkoop van softijs getest. Er wordt ook gekeken naar nieuwe kassasystemen. Als de testen positief uitpakken zal de formule verder worden uitgebreid.

Bron: Distrifood

Lees ook:Variatie met logo’s
Lees ook:Jamin goes online en meer
Lees ook:‘Van vis krijg je nooit genoeg’
Lees ook:Aldi wint ruzie over bio-logo Europese Unie
Lees ook:AH zoekt oplossing voor ‘large’ winkels

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.