C1000 gaat achteruit

Supermarktconcern Schuitema, leider van de C1000-winkels, heeft het afgelopen jaar 10,3 procent minder winst gemaakt dan in 2006. De omzetdaling komt waarschijnlijk doordat de supermarkt zichzelf iets teveel verwend heeft.

Alles met mate zeg ik altijd maar. C1000 wou zijn winkels een opkikker geven maar schoot iets te ver door met de aanschaf van likjes verf en nieuw behang voor de supermarktfilialen.

Het kon C1000 allemaal niets schelen, 59 winkels zijn lekker uitbundig gemoderniseerd. Nu maar hopen dat er ook nog wat gekocht wordt, zodat die 15 miljoen verloren euro's nog wat gecompenseerd worden.

Bron: Agrarisch Dagblad

Lees ook:Vomar maakt hyperzuinige supermarkt
Lees ook:Supers zien niets in roulatiesysteem
Lees ook:Coca-Cola Zero succesvolste nieuwkomer
Lees ook:Champagne 2008: mousseren in plaats van knallen
Lees ook:Koopavond op Koninginnedag

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.