Coca-Cola Zero succesvolste nieuwkomer

Het afgelopen jaar werden ons een grote stapel nieuwe producten onder de neus geschoven. Sommige deden het beter dan andere, maar over het algemeen hebben al deze nieuwkomers behoorlijk goed gescoord in de markt. Coca-Cola Zero spande de kroon.

Volgens IRI Nederland hebben 13 van de 20 nieuwe producten van 2007 een omzet van meer dan een ton binnengesleept. Distrifood maakte een ranglijstje van de producten en hun succes.

Coca-Cola Zero (1) staat aan top met een ruime 277.000 euro omzet, daarna volgt Chocomel Hot (2) die ruim 269.000 euro behaalde, Campina Optimel Control (3) staat op de derde plaats met 169.000 euro aan opbrengsten.

Je kent de reclame vast wel, van de pizza Casa di Mama (4) van Dr. Oetker. We vonden deze pizza allemaal erg lekker. Senseo Café Choco (7) deed het ook bijzonder goed in ons Senseo apparaat. Daar aten we graag een Peijnenburg Koffieleutje (10) bij. 

Gewone melk is anno 2008 nogal ouderwets, nee geef ons maar Adez sojamelk (11), helemaal hip en verantwoord. Tot slot vielen de nieuw oven-chips van Lay's: Lay's Baked (17) ook voortreffelijk bij ons in de smaak.

Bron: EVMI

Lees ook:Coca Cola mag niet klagen
Lees ook:Nep Coca Cola Zero in de schappen
Lees ook:Een coca-cola met je naam in de supermarkt
Lees ook:Coca Cola expermimenteert met zuivel
Lees ook:Chocomel Senseo ideaal voor de gootsteen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.