Dirk actie lijkt giga succes

Ik heb gisteren de aanbiedingen bekeken, maar de actie van Dirk had ik niet als zodanig ontcijferd. Pas toen ik het op de tv zag, begreep ik de aanbieding.  

Gedurende de prijsalarm dagen is er iedere dag van de week in de Dirk, Bas en Digroswinkels, naast de gewone aanbiedingen, één product extra scherp geprijsd. Vandaag kostte een kratje Heineken 6,99 euro. Dinsdag tot en met zaterdag is er iedere dag weer een ander product in de aanbieding. Dat zijn naast een kratje Heineken achtereenvolgens Croqs schoenen, een kilo rundergehakt, blikjes frisdrank van Pepsi, Sisi en 7-Up, een pak Knorr wereldgerechten en Douwe Egberts Senseo koffiepads.

Dirk lanceerde vorig jaar voor het eerst het prijsalarm en deze dagen zijn het vervolg hierop. De kans op een vervolg lijkt erg groot. Volgens inkoopdirecteur  Johan Vial van Dirk maken de consumenten maandag massaal jacht op de afgeprijsde kratjes Heineken en staan ze massaal in de rij. AH heeft toevallig ook Heineken in de aanbieding en moest, uiteraard, de prijs ervan verlagen.

Bron: Distrifood

Lees ook:Wekelijkse aanbiedingen en acties
Lees ook:Wekelijkse aanbiedingen en acties
Lees ook:Aanbiedingen en acties
Lees ook:Wekelijkse aanbiedingen en acties
Lees ook:Supermarktaanbiedingen op iPhone

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.