Ook groothandel aan de prijzenoorlog

Na de supermarkten wil groothandel Makro ook actief zieltjes binnenhalen met behulp van prijsverlagingen. Het concern verlaagt de komende weken de prijzen van een groot aantal producten van A-merken.

Makro noemt de actie in haar folder ‘containervoordeel’ en gebruikt daarbij de slogan ‘groot ingekocht = groot voordeel!’. De slogan wordt ondersteund met foto’s van containers waarin de producten zijn opgestapeld.

Makro verlaagt de komende twee weken onder meer de prijzen van Ariel wasmiddel (7 liter fles), Dreft vaatwas (ultra caps), Douwe Egberts Senseo, Edet soft toiletpapier, Robijn wasverzachter (4 liter fles), Heinz tomato-ketchup (875 ml), Bertolli olijfolie en een krat Amstel bier. Balen dat ik geen pasje heb van Makro, maar mooi meegenomen voor mensen die wel naar binnen mogen.

Bron: Distrifood

Lees ook:Heinz verwijdert augurk van etiket
Lees ook:Bertolli gaat er niet vandoor
Lees ook:Fans van Heinz opgelet
Lees ook:Supermarkt is net zo goedkoop als Makro
Lees ook:Henkel heeft hoge verwachtingen van wasverzachter in kristalvorm

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.