Distrifood publiceerde onlangs het bericht dat de weekomzet van een gemiddelde Dirk van den Broek met 15.000 euro was gedaald. Dit blijkt niet helemaal te kloppen.
Categorie: "Supermarktaanbiedingen"
Groeicijfers als twistpunt
Stagnerende cijfers zijn kennelijk geen goed nieuws. Mij persoonlijk interesseert het vrij weinig, maar Jumbo is ervan overtuigd dat het marktaandeel van de formule nog steeds toeneemt en wil dit ook zo presenteren naar de buitenwereld. Distrifood beweert gegevens te hebben die juist zeggen dat de groei van Jumbo tot stilstand is gekomen. Kennelijk heeft Jumbo daar problemen mee. →
Biologisch te duur
Biologische producten hebben eigenlijk mijn voorkeur. Voor de prijs die ik kwijt ben in de biowinkel kan ik echter bij iedere andere winkel al snel een winkelwagentje vol krijgen. Dan is de keus toch snel gemaakt. Onderzoek toont aan dat veel mensen het met me eens zijn: consumenten zijn steeds minder bereid om biologische producten te kopen. De reden is duidelijk: het is te duur.
Melk voor een prikkie bij C1000
Halfvolle melk heeft tegenwoordig een zacht prijsje bij C1000. De vroegere 72 cent is gezakt naar een schamele 59 cent. →
Aanbiedingen 19 – 24 mei 2008
Waarmee moeten we deze week ons mandje vullen? Een greep uit de weekaanbiedingen helpen je op weg… →
Aanbiedingen dit weekend
Is het je onduidelijk waarmee je dit eerste weekend van mei je koelkast moet vullen? De aanbiedingen van de supermarkten helpen je wat op weg.. →
Rosé in alle soorten in de aanbieding bij Dirk
Oke, echt zonnig is het nog niet, maar sla alvast je voorraad rosé in, want je weet: zo ineens kan je die fles hard nodig hebben met ons wisselvallige klimaat. Dirk van den Broek speelt feilloos in op deze behoefte door deze week allerlei flessen rosé in de aanbieding te gooien. Je hebt nog 2 dagen, dus schiet wel op! →
Daar is ie weer: de prijzenoorlog
Moet je de laatste tijd te diep in buidel tasten? Don't worry, de prijzen van de supermarkten gaan weer omlaag. Albert Heijn begint het domino-spelletje aanstaande zaterdag met een verlaging van duizend A-merkartikelen, en als één schaap over de dam is… volgen er meer. →
Groene Koe doet het met Trouw
Ben jij trouw aan de Groene Koe? Dan kun jij de komende tijd niet meer om Trouw heen. De krant gaat namelijk met koeienletters op jouw biologische zuivelmerk adverteren. →
AH deelt paas-hapjes uit
Nu de paasdagen eindelijk écht in zicht komen, bestormt AH haar klanten met wat hapjes. Je hoeft de toegangspoortjes nog maar gepasseerd te hebben, of er smelt al een kaasje op je tong.