Categorie: "Supermarktaanbiedingen"

Groeicijfers als twistpunt

Stagnerende cijfers zijn kennelijk geen goed nieuws. Mij persoonlijk interesseert het vrij weinig, maar Jumbo is ervan overtuigd dat het marktaandeel van de formule nog steeds toeneemt en wil dit ook zo presenteren naar de buitenwereld. Distrifood beweert gegevens te hebben die juist zeggen dat de groei van Jumbo tot stilstand is gekomen. Kennelijk heeft Jumbo daar problemen mee.

Biologisch te duur

Biologische producten hebben eigenlijk mijn voorkeur. Voor de prijs die ik kwijt ben in de biowinkel kan ik echter bij iedere andere winkel al snel een winkelwagentje vol krijgen. Dan is de keus toch snel gemaakt. Onderzoek toont aan dat veel mensen het met me eens zijn: consumenten zijn steeds minder bereid om biologische producten te kopen. De reden is duidelijk: het is te duur.

Rosé in alle soorten in de aanbieding bij Dirk

Oke, echt zonnig is het nog niet, maar sla alvast je voorraad rosé in, want je weet: zo ineens kan je die fles hard nodig hebben met ons wisselvallige klimaat. Dirk van den Broek speelt feilloos in op deze behoefte door deze week allerlei flessen rosé in de aanbieding te gooien. Je hebt nog 2 dagen, dus schiet wel op!

Daar is ie weer: de prijzenoorlog

Moet je de laatste tijd te diep in buidel tasten? Don't worry, de prijzen van de supermarkten gaan weer omlaag. Albert Heijn begint het domino-spelletje aanstaande zaterdag met een verlaging van duizend A-merkartikelen, en als één schaap over de dam is… volgen er meer.