Verkade merk van het jaar

De klanten van de supermarkten hebben massaal gestemd op het merk van het jaar. Vorig jaar was Hertog de gelukkige winnaar, dit jaar mag Verkade met de prijs naar huis.

De award wordt jaarlijks toegekend aan het merk met de grootste merkkracht in de levensmiddelensector. De merken zijn via een consumentenonderzoek beoordeeld op hun kwaliteit, innovativiteit en expressiviteit.

De award is een bronzen beeldje dat de betekenis van een merk symboliseert en dat uitdrukking geeft aan het vermogen een stempel op de markt te kunnen drukken. Er zijn ook 7 subcategorieën met winnaars. Deze hebben die een kleinere versie van deze bronzen trofee ontvangen.

 

Bron: Distrifood

Lees ook:Old Amsterdam valt in de prijzen
Lees ook:Ijs-best
Lees ook:C1000 negeert zuivelprijs AH en Jumbo
Lees ook:Aanbevolen door Sonja
Lees ook:Plus heeft de meeste biologische producten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.