Spotlights hét DNA van nieuwe Gall&Gall formule

Iedere keten heeft zo een bepaalde standaardmanier van inrichten, die erop gericht is om zoveel mogelijk producten aan de man te brengen. Het geeft ons klanten ook overzichtelijkheid en duidelijkheid omdat ieder filiaal dezelfde indeling heeft. Gall & Gall gaat een nieuw concept invoeren, dat succesvoller is dan het concept dat nu gebruikt wordt.

Nog voor kerst zal Gall & Gall 13 vestigingen openen volgens deze nieuwe formule. In 2009 zullen de bestaande winkels worden omgebouwd en nog meer vestigingen worden geopenend. Het streven is dan ook om eind volgend jaar 75 tot 100 winkels volgens de nieuwe formule te hebben.

Volgens commercieel directeur Robert van Houten trekt het concept veel nieuwe klanten aan. Met name 30-plussers en vrouwen zijn  enthousiast. Belangrijke kenmerken van de nieuwe winkels zijn de toegankelijke entree, de heldere navigatie, de productdisplays, onderscheidende kadoverpakkingen en de zogenoemde spotlights. Op ooghoogte in het schap worden speciaal geselecteerde producten op een opvallende manier onder de aandacht gebracht. Van Houten: ‘De spotlights zijn het DNA van het nieuwe Gall & Gall.’

Lees ook:Gall & Gall maakt werk van hitserie
Lees ook:AH aan de slag doorbraak formule
Lees ook:Gratis Sinterklaasboeken bij C1000
Lees ook:AH, Etos en Gall & Gall grens over
Lees ook:AH to go, maar dan XS

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.