Amstel komt met voetbalblikken

Echte voetbalfans kunnen voortaan ook met hun biertje laten zien voor welke club ze zijn. Amstel lanceert deze maand blikken bier voorzien van logo’s van de eredivisieclubs Ajax, AZ en Feyenoord. 

De blikken, 50 cl, zijn vanaf maandag 24 augustus verkrijgbaar in winkels van Albert Heijn, Dirk van den Broek, C1000, Hoogvliet, Super de Boer, Plus en Supercoop. De blikken worden met name verkocht in de regio waar de clubs actief zijn. In totaal brengt de brouwer ruim een miljoen exemplaren op de markt. De blikken bier kosten 89 cent per stuk.

Dit jaar kreeg landskampioen AZ al een eigen kampioensblik, dat werd verkocht bij vestigingen van Deen, Vomar en Dekamarkt in Noord-Holland. Met deze blikjes wordt het nu wel erg makkelijk om te zien wie voor welke club is. Ik kan me voorstellen dat zoiets niet altijd gewenst is, maar gelukkig worden de blikken niet in de horeca verkocht. Dat scheelt weer een hoop ruzie.

Bron: Distrifood

Lees ook:Eerste supermarkt Deen in Zuid-Holland
Lees ook:11 producten van Deen niet geschikt voor consumptie
Lees ook:Limited edition voetbalplaatje komt eraan
Lees ook:Klant goedkoopst uit bij Vomar
Lees ook:Deen wint prijs Beste Winkelketen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.