Categorie: "Supermarktacties"

Strijd om de Libelle-vrouw

De Libelle Zomerweek is weer van start gegaan op het strand van Almere. Op de eerste dag gisteren, trok het evenement al meer dan 10.000 bezoekers. Een goede gelegenheid om nieuwe producten te introduceren dus.  

Deen start volwassen spaaractie

Veel supermarkten hebben acties waarbij de kinderen mogen sparen voor stickers, clickcards en weet ik veel wat voor spullen verder. Hartstikke leuk, maar volgens mij is ooit eens aangetoond dat wij volwassenen ook niet vies zijn van wat spaarwerk. Voor deze mensen komt Deen nu met een goede actie.

Mr Yummy actie krijgt vervolg

U kent hem vast wel: die leuke handpop van de Sultana-reclame. Vorig jaar konden wij als consument hem in ons bezit krijgen. Helaas dit jaar geen nieuwe kans, maar wel een nieuwe actie die u waarschijnlijk al op tv, radio of internet voorbij heeft zien komen.

Fans van Heinz opgelet

Heinz tomatenketchup geldt voor mij als hét merk voor… tomatenketchup. Natuurlijk zijn er nep-merken en doen andere merken hun best, maar voor mij en waarschijnlijk voor velen met mij staat Heinz op één. In mei bestaat de tomatensaus 140 jaar en dat moet gevierd worden.