Lidl wil nieuw eetfestijn

Persoonlijk ben ik wel weer klaar met al die feestdagen. Heerlijk om zoveel vrij te hebben, maar ik ben compleet uit mijn ritme en al die feestdagen zijn niet bevorderlijk voor de lijn. Uiteraard heb ik daar zelf de hand in, maar om nu na Pasen ook met Pinksteren aan het eten te slaan, gaat me wat ver.  

Lidl wil het luxe merk Delicieux deze week extra promoten, nu Pinksteren eraan komt. Lidl prijst in haar folder onder meer een luxe stol aan van het huismerk. Sinds maandag kunnen klanten van de discounter de stol kopen voor 3,49 euro. De pinksteractie van Lidl wordt in de folder ondersteund met de slogan ‘Dit pinksterweekend wordt weer Delicieux. Lekker blijven eten, maar wel voor minder geld!’

Het contrast met de aanbiedingen van Aldi en Dirk is bijzonder grappig: beide supermarkten gaan op de BBQ-tour. Ik hoop te kunnen achterhalen of Lidl de juiste keus heeft gemaakt.

Bron: Distrifood

Lees ook:Lidl zet personeel in voor kerstoffensief
Lees ook:Lidl scoort zieltjes voor kerst
Lees ook:At home diner hip en trendy
Lees ook:Kerstmenu Lidl 2012
Lees ook:Lidl sponsort glazen huis van 3FM

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.