La Place breidt maaltijdproef uit

Ik ben niet van kant-en-klaar maaltijden, maar als ik er dan toch aan moet, dan wil ik wel een kwalitatief goede maaltijd. Iets van AH is me dan al snel te gefabriceerd met veel conserveermiddelen en zout.  la place 

Vanuit deze gedachte snap ik wel dat de maaltijden van La Place het goed doen. Zo goed zelfs dat de proef met de verkoop van kant-en-klaar maaltijden volgend jaar wordt uitgebreid. Volgens topman Mark McKeon zijn versgemaakte maaltijden voor thuisconsumptie een duidelijk gat in de markt.

V&D blijft ambitieus met de horecadochter, die intussen goed is voor 19 procent van de omzet. De keten heeft in Nederland op dit moment 120 vestigingen. Volgens McKeon is het mogelijk dit aantal in de nabije toekomst te verdubbelen. Verdere groei moet komen uit de uitbouw van de webwinkel van het concern en de opening van nieuwe warenhuizen in steden met vijftig- tot honderdduizend inwoners.

Bron: Distrifood

Lees ook:Paardenvlees in lasagne schuld van consument
Lees ook:V&D wordt al snel verkocht
Lees ook:Kant-en-klaar maaltijden vliegen de winkels uit
Lees ook:Kant-en-klaar niet langer bij supermarkt
Lees ook:Groente en fruit minder verkocht

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.