Nieuwe campagnes vind ik altijd leuk. C1000 is nu al bezig met een nieuwe campagne voor 2010. Voor het pr-offensief heeft de supermarktketen een deal gesloten met het reclamebureau Y&R Not Just Film.
Nadat C1000 in zee ging met Y&R Not Just Film werd afscheid genomen van de ‘Geen fratsen’-campagne. De campagne met als pay-off ‘We hebben er zin in’ werd vervolgens al snel ingeruild voor de huidige promotie. Die zal weer plaatsmaken voor het nieuwe platform.
Op zich geen slechte strategie, gezien het resultaat van het afgelopen jaar. Ik ben dan ook reuze benieuwd wat er begin volgend jaar op de schappen gaat, als er weer volop zieltjes gescoord moet worden.
Bron: Distrifood
Lees ook:Keuringsdienst scoort in New York
Lees ook:Diepvries moet uit de diepvries
Lees ook:Koopkracht onder druk in 2010
Lees ook:Zuivelsector bang voor Geert Wilders-film Fitna
Lees ook:Pin, pin, pin, pin