AH start met Gezonde Weken

Gezondheid is hot en dat zal de komende jaren hopelijk nog wel zo blijven, want je gezondheid is natuurlijk harstikke belangrijk. AH begint vanaf maandag met de ‘Gezonde Weken’ waarin het thema gezondheid centraal staat.  

Albert Heijn zal in die periode extra aandacht geven aan de Keuze Klavertjes die op veel huismerkproducten van de marktleider zijn te vinden. De formule presenteert daarnaast zes placemats waarop verschillende sprookjes staan afgebeeld. De verhalen hebben een link met het thema gezondheid en zijn geschreven door de bekende kinderboekenschrijfster Marjon Hoffman.

De placemats zijn ook na de twee gezondheidsweken verkrijgbaar bij Albert Heijn. De marktleider zal ook in de bonusfolders ruim aandacht geven aan de Gezonde Weken. Na die twee weken start Albert Heijn volgens woordvoerder Jan Christiaan Hellendoorn weer met een nieuw thema. Oeh, spannend!

Bron: Distrifood

Lees ook:AH sust rumoer rond poppetjes
Lees ook:Jumbo in hogere paassferen
Lees ook:AH slaat door in de huismerken
Lees ook:Pak melk met schilderij bij AH
Lees ook:AH gaat opnieuw voetballen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.