Zomeractie C1000 doorslaand succes

De gemiddelde supermarktliefhebber kan de actie niet over het hoofd gezien hebben: sparen voor een boodschappenpakket bij C1000. De actie is een een regelrechte hit.   

Bedrijfsleider Sjef van Zijl van de C1000 Overvecht in Utrecht reikte donderdag het 500 duizendste boodschappen verrassingspakket uit aan zijn vaste klant de heer Van Dijk. Klanten kunnen nog tot 15 augustus sparen voor de gratis doos met producten ter waarde van 20 euro. De teller van het aantal uitgereikte pakketen zal dus nog flink gaan oplopen.

Niet alleen de actie is een succes, ook de reclame doet het goed. De deze is namelijk genomineerd voor een Gouden Loekie voor de maand juli.

Bron: Distrifood

Lees ook:Mr Yummy actie krijgt vervolg
Lees ook:Speelfilmactie bij SdB
Lees ook:AH en RTL werken samen
Lees ook:C1000 ‘bang’ voor chaos
Lees ook:Gratis boodschappen populairder dan ooit

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.