Hoezo crisis?

Terwijl diverse ondernemingen het moeilijk hebben of zelfs hun bedrijf moeten opdoeken, denderd het succes van AH gewoon door. En niet zo’n beetje.

Het bedrijf heeft de eerste drie maanden van dit jaar voor 3 miljard euro verkocht. Dat is 12,3 procent meer dan in diezelfde periode vorig jaar. Ahold, waarvan Albert Heijn onderdeel is, laat als geheel ook goede cijfers zien. De totale Ahold-omzet steeg met 15,2 procent tot 8,7 miljard euro.

Ik vind het ongelofelijk dat dit bedrijf het zo goed blijft doen, ondanks het feit dat het hier gaat om het ’hogere segment’ wat betreft prijzen. Wat mij betreft petje af. Ik ben wel benieuwd wat de opbrengst de komende maanden zal worden, maar ik twijfel er niet aan dat AHOLD dit zelf prima in de hand weet te houden.

Bron: Distrifood

Lees ook:Ahold gaat lekker
Lees ook:Hoezo minder geld voor toppers?
Lees ook:Goede opbrengt voor supermarkten
Lees ook:Weekomzet C1000 met 10.000 omhoog
Lees ook:Ahold en AH in de plus

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.