Aldi wil zichzelf verbeteren

Aldi wil vrienden met ons worden. Aldi wil met ons meeleven, onze klachten aanhoren en ons met liefde behandelen. Dit jaar start Aldi met een intensievere communicatie naar de klanten.

Deze communicatie kan zitten in bijvoorbeeld het verspreiden van een wekelijkse folder naar huishoudens in heel Nederland. Ook wil Aldi misschien meer uitleg gaan geven over de producten.

Op deze manier hoopt Aldi dat we met zijn allen naar de winkel toestromen en voortaan met een brede glimlach op onze gezicht onze kar volladen met het Aldi-assortiment.

Het zou fijn zijn als Aldi naast deze geweldige vernieuwingen ook wat meer personeel gaat inhuren. Dan wordt het misschien nog écht wat met die goeie goeie Aldi.

Bron: Retail News

Lees ook:Beemsterkaas trekt klanten met gestolen koe
Lees ook:Jumbo valt het meest in de smaak
Lees ook:Aldi gaat op de nóg goedkopere toer
Lees ook:Arbeidsomstandigheden personeel Aldi slecht
Lees ook:Aldi ontevreden over nieuwe EU Bio-logo

Eén reactie op “Aldi wil zichzelf verbeteren

  1. m.venema

    De werkdruk is voor het perseneel is zo zwaar,zodat de vakken niet aangevuld kunnen worden.
    De lege dozenblijven rondslingeren in de winkel,de klant hierdoor belemmert wordt ,om bij de producten te kunnen komen en door ergenis de klant de winkel weer verlaat. ook ondergetekende.
    de voorkeur gaat dan uit naar plezierig winkelen zonder al deze ergenissen.

    Fam Venema

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.